En nog een WordPress site

De kracht van zoekmachinemarketing

Zoekmachinemarketing wordt een steeds belangrijkere motor voor de uitbreiding van bedrijven en marktaandelen dan ooit tevoren. Hoewel zoekmachineoptimalisatie (SEO) niet het volledige antwoord is, een bedrijf moet ook een solide pay-per-click-strategie hebben zo kan het bedrijven een uitstekend investeringsrendement bieden als het goed wordt gedaan. Helaas kan SEO, als het slecht wordt gedaan, een dramatisch negatieve impact hebben op een bedrijf. Ondanks de beloften van veel consultants en bedrijven, zijn er geen trucs of eenvoudige technieken om de website op magische wijze op de Google-ranglijst te krijgen. De concurrentie om top plekken in de resultaten van zoekmachines is nu competitiever, drukker en sneller.

Zoekmachine marketing probeert niet het systeem te verslaan, maar ermee te werken. De dagen zijn voorbij dat je zoveel mogelijk trefwoorden in metatags kon opnemen en op de pagina kon kopiëren – dit staat bekend als “keyword stuffing” en wordt over het algemeen afgekeurd door Google. Hetzelfde geldt voor backlinks (verkeersbronnen van bronnen van lage kwaliteit), je kunt geen backlinks met spam meer maken om verkeer naar de website te leiden. De Panda en Penguin updates van Google hebben ervoor gezorgd dat websites met spamachtige links en inhoud gevuld met zoekwoorden lager worden gerangschikt. Hiermee wordt een sterke boodschap uitgezonden dat het hoger zal scoren op die websites die consistente en hoogwaardige inhoud bieden.

Dus waar zoekt Google naar? Goede SEO omvat het evalueren van de soorten inhoud die je op de website hebt, het controleren van uw websitestructuur op dubbele inhoud, tags en categorieën die uw ranking negatief beïnvloeden, goede metagegevens voor elke afzonderlijke pagina, op paginafactoren zoals H1 of H2-tags en een minimale hoeveelheid interne links, zelfs de contactgegevens en natuurlijk mobielvriendelijk zijn.

Marketing bureaus gespecialiseerd in zoekmachine marketing weten precies hoe zij jouw website kunnen analyseren om manieren voor te stellen om SEO aan te passen en te versterken met andere marketingkanalen.

Je zou ook graag

Reacties zijn gesloten.