Techniek, een van de belangrijkste fundamenten van de samenleving. Hoe kun je er anders voor zorgen dat er huizen worden gebouwd of dat onderdelen van producten ergens komen. Juist, daar is de techniekbranche heel belangrijk bij. De techniekbranche is het gedeelte van de onderneming dat is belast met de ontwikkelings- en productiewerkzaamheden. Het is dus belangrijk dat mensen ook onder andere weten hoe het hieraan toe gaat en hoe ze hiervoor mensen kunnen werven. Een marketingmogelijkheid hierbij is social media. Er zijn verschillende kanalen hiervoor bestemd, maar in dit geval springt Instagram er toch wel echt uit!

Waarom Instagram?

Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met anderen, vervolgens liken en deze kan uiteindelijk weer gedeeld worden met anderen. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Het dient in dit geval als een hulpdienst. Zoals in het begin aangegeven, marketing. Heb je nieuwe mensen nodig in je bedrijf? Plaats een foto met de gezochte eigenschappen en zo trek je nieuwe mensen tot je bedrijf aan. Tevens is het ook jezelf verkopen, denk hierbij aan de werkzaamheden die jij kan bieden aan anderen. Wanneer bedrijven hiervan een impressie krijgen via zo’n kanaal zal dit eerder leiden tot nieuwe klussen, wat voor beide partijen interessant wordt.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht dient hierbij als online chatservice voor de bedrijven. Denk hierbij aan het ontnemen van werk wat zorgt voor extra tijd. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over een bepaald onderwerp of mensen triggeren om ook verder te kijken dan de Instagrampagina. Het is dus een extra mogelijkheid die chatkracht creëert voor andere bedrijven. Het levert dus voor alle partijen een win-winsituatie op met alleen maar voordelen hierbij!